Sanolabor

 

SPLOŠNI POGOJI SPLETNE TRGOVINE WWW.SANOLABOR.SI


 

1. SPLOŠNO

V splošnih pogojih poslovanja spletne trgovine Sanolabor (v nadaljevanju: spletna trgovina) so določeni pogoji nakupa in prodaje izdelkov v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje Sanolabor, d. d., Leskoškova 4, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: ponudnik), registrirano za opravljanje prodaje prek spleta.
Spletna trgovina omogoča nakup medicinskih pripomočkov, zdravil, ki se izdajajo brez recepta, prehranskih dopolnil, kozmetike in drugih izdelkov prek spletnega naslova: www.sanolabor.si.

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Splošni pogoji so javno objavljeni na vidnem mestu na spletni strani in so stalno dostopni na vseh straneh spletne trgovine. Ponudnik tudi pred nakupom izrecno opozarja na splošne pogoje ter zahteva, da se kupec z njimi seznani in da se z njimi strinja, preden opravi nakup. Če se kupec z njimi ne strinja, ne more opraviti nakupa. Ponudnik si pridržuje pravico, da kadar koli  in brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.
 

2. OPREDELITEV POJMOV V SPLETNI TRGOVINI

V spletni trgovini uporabljamo naslednje pojme:

Uporabnik spletne trgovine je oseba, ki spletno trgovino uporablja.
Registrirani uporabnik je uporabnik, ki je opravil registracijo in s tem pridobil vstopno geslo in uporabniški račun v spletni trgovini. 
Uporabnik hitrega nakupa je uporabnik, ki v spletni trgovini opravi nakup tako, da ne opravi registracije, ampak izbere možnost hitrega nakupa.
Kupec v spletni trgovini je uporabnik, ki opravi nakup prek postopka registracije ali hitrega nakupa. Kupec je lahko potrošnik ali pravna oseba. Če je kupec pravna oseba, se v polja za vpis podatkov o podjetju vnesejo osebni podatki zakonitega zastopnika pravne osebe. Zaradi izvajanja pravic na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov je treba razlikovati med kupcem, ki je fizična oseba (potrošnik),  in kupcem, ki je pravna oseba. Za kupce, ki so pravne osebe, ne veljajo določila ZVPot, ampak določila iz teh splošnih pogojev.
Naročilo ali nakup so vsi izdelki, ki jih je kupec naročil v spletni trgovini.
 

3. NAROČILO

V spletni trgovini je mogoče naročiti izdelke 24 ur na dan 7 dni v tednu. Izdelke je mogoče naročiti v slovenskem jeziku, dostavljajo pa se na območju Evropske unije. Izjema so zdravila brez recepta, ki se dostavljajo samo na območju Republike Slovenije. Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba.

Če nakup opravi pravna oseba, je treba izpolniti dodatna podatkovna polja za identifikacijo pravne osebe in odgovorne osebe pravne osebe.

Naročilo postane veljavno in nepreklicno, ko ga kupec odda (pritisne v košarici gumb „zaključi nakup“), takoj zatem pa prejme elektronsko obvestilo ponudnika o uspešni oddaji naročila. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema. V primeru plačila s plačilno kartico ali po povzetju bo naročilo potrjeno in odpremljeno najkasneje v 2 delovnih dneh po oddaji naročila, in sicer z novim e-obvestilom o potrditvi in odpremi naročila. V primeru plačila po predračunu bo kupec obvestilo o potrditvi in odpremi naročila prejel takoj po plačilu naročila. Ko je skupni znesek naročila nakazan na tekoči račun ponudnika, je naročilo plačano. Za plačilo naročila po predračunu ima kupec na voljo 7 dni, če v tem času naročila ne plača, lahko ponudnik naročilo/pogodbo prekliče.

Če naročenega izdelka ni na zalogi ali naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti. V primeru napake lahko kupec naročilo v času do prejema elektronskega obvestila o potrditvi in odpremi naročila prekliče brez dodatnih stroškov.
 
Če ponudnik sumi, da je prišlo do zlorabe spletne trgovine, lahko naročilo zavrne.Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

Pogodba o nakupu je shranjena pri ponudniku, registrirani uporabnik pa lahko do nje kadar koli dostopa tudi prek svojega uporabniškega računa v spletni trgovini. V vsakem primeru pa lahko uporabnik zahteva pogodbo o nakupu prek elektronske pošte: spletna.trgovina@sanolabor.si

 

4. POSTOPEK SKLENITVE POGODBE

4.1. Koraki, ki vodijo do sklenitve pogodbe
Na voljo do sklenitve kupoprodajne pogodbe so naslednji koraki:
-         Prijava v spletno trgovino z uporabniškim imenom in geslom ali
-         Iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov spletne trgovine
-         Izbor izdelka ali izdelkov v spletni trgovini
-         Dodajanje izbranega izdelka v košarico
-         Izbor količine izdelka za nakup v nakupovalno košarico
-         Pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini
-         Podatki o kupcu, kjer se že registrirani uporabniki vpišejo s svojim uporabniškim imenom in geslom ali izberejo hitri nakup, kjer vpišejo potrebne podatke
-         Dodaja naslova za dostavo, v primeru, da se razlikuje od vnešenega
-         Izbor načina plačila (po povzetju, po predračunu ali s plačilno kartico)
-         Pregled naročila z morebitnimi stroški dostave
-         Potrditev in oddaja naročila in s tem zaključek nakupa


4.2. Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila
Pred zaključkom in oddajo naročila je uporabniku, v tem primeru kupcu, omogočeno, da:
-         Vidi in pregleda, katere izdelke in izbral in dodal v košarico
-         Vidi in pregleda ceno posameznega izdelka in skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka
-         Ceno in količino vseh izbranih izdelkov
-         Spreminja količino izbranih izdelkov
-         Odstrani izdelke iz košarice
-         Dodaja račun za podjetje
-         Spreminja način plačila

Sanolabor, d.d. kot ponudnik pošlje potrdilo o prejemu naročila na elektronski naslov uporabnika, kupca, ki ga je ta navedel. Vsa naročila se v elektronski obliki hranijo pri ponudniku.

5. CENE

Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne zajemajo pa stroškov dostave oziroma poštnine. Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila. Roki veljavnosti akcijskih cen so navedeni v spletni trgovini. Akcijske cene oz. posebni popusti, veljavni ob nakupu, se ob oddaji naročila samodejno upoštevajo in jih ni treba posebej uveljavljati. Če se akcijska cena ali popust zaradi kakršnega koli razloga ob končnem obračunu v sistemu ne upošteva, mora uporabnik ponudnika o tem predhodno obvestiti in zahtevati popravek obračuna ali odpravo napake v ceni. Če kupec poravna znesek, ki je bil končno obračunan brez določenega popusta ali akcijske cene, se šteje, da je konkludentno (molče) sprejel ceno iz končnega obračuna in pri ponudniku ne uveljavlja naknadnega ugovora. Ponudnik se lahko kljub temu, glede na posamezne okoliščine, po lastni presoji odloči, da kupcu povrne razliko v ceni ali mu izda dobropis za prihodnje nakupe v spletni trgovini.

Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen na prodajnih mestih Sanolabor. Pridružujemo si pravico do dnevnih sprememb cen izdelkov v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.


6. MOŽNOSTI PLAČILA

Dostava za Slovenijo: v spletni trgovini so kupcu z dostavo v Sloveniji na voljo 3 možnosti plačila:

– plačilo po povzetju: kupec plača kupnino poštnemu uslužbencu ob prevzemu blaga. Dodatno se obračuna še vplačilo obrazca UPN po ceniku Pošte Slovenije (do zneska 98 EUR je to 1,05 EUR),
– plačilo s plačilnimi karticami: Visa, Mastercard, Maestro, BA. Po oddaji naročila je kupec preusmerjen na varen plačilni sistem Bankart,
– plačilo po predračunu: predračun je poslan na e-naslov kupca. Kupec pri plačilu predračuna navaja podatke iz omenjenega predračuna. Naročeni izdelki bodo odpremljeni takoj po prejetem plačilu. Dokler ni plačana celotna kupnina, ostane naročeno blago last ponudnika.

Dostava za tujino: v spletni trgovini je kupcu z dostavo izven Slovenije (v države Evropske Unije) na voljo le 1 možnost plačila:
– plačilo s plačilnimi karticami: Visa, Mastercard, Maestro, BA. Po oddaji naročila je kupec preusmerjen na varen plačilni sistem Bankart.


7. DOSTAVA

Dostavo opravlja Pošta Slovenije na želeni naslov.

Paket vam lahko dostavimo tudi na paketomat Pošte Slovenije. Več o lokacijah paketomatov: https://www.pspaketomat.si/seznam-lokacij-vseh-ps-paketomatov/
Paket lahko v PS Paketomatu prevzamete v 72 urah. Če paketa ne boste utegnili prevzeti, vas bo ta počakal na izročilni pošti.
 

Glede na višino nakupa so stroški dostave za kupce z dostavo v Sloveniji naslednji:

*Pri nakupih po povzetju Pošta obračuna še dodatnih 1,05 EUR za odkupnino (pri nakupih do 98 EUR).

 

Strošek dostave za kupce izven Slovenije - v države Evropske Unije so ne glede na višino nakupa fiksno določeni za vsako državo posebej. Stroški dostave po državah so naslednji:

8. OSEBNI PREVZEM

Spletno naročilo lahko prevzamete osebno v katerikoli prodajalni Sanolabor (razen v franšizah). Za več informacij o lokacijah prodajaln Sanolabor kliknite: https://www.sanolabor.si/si/prodajalne
Strošek poštnine se v primeru osebnega prevzema naročila NE obračuna.

Plačilni pogoji pri osebnem prevzemu
Spletno naročilo, ki ga boste osebno prevzeli, lahko že vnaprej plačate po predračunu ali s plačilno kartico. Lahko pa naročilo plačate tudi v prodajani na blagajni ob osebnem prevzemu; takrat so na voljo vse plačilne možnosti kot pri običajnem nakupu v prodajalni.

Prevzem naročila je možen le s prevzemno številko naročila, ki ga kupec prejme v e-mailu - obvestilu, da ga naročilo čaka za prevzem.


9. DOBAVNI ROK

Dostava za Slovenijo: Dobavni rok naročila za izdelke na zalogi je praviloma 2–5 delovnih dni. Za izdelke, ki trenutno niso zalogi, je dobavni rok naveden pri izdelku (približno 1 teden). Če je treba izdelke naročiti in je rok dobave daljši od 14 delovnih dni, ponudnik o tem predhodno obvesti kupca z elektronskim sporočilom.

Dostava za tujino: Dobavni rok za naročila na zalogi je od 7-14 dni. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, je dobavni rok okvirno 14-21 dni. Če je treba izdelke naročiti in je rok dobave daljši od 14 delovnih dni, ponudnik o tem predhodno obvesti kupca z elektronskim sporočilom.


10. VRAČILO BLAGA 

Kupec ima pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločite. To sporoči na e-naslov: spletna.trgovina@sanolabor.si. Pri tem potrošnika bremenijo le stroški vračila blaga.

Odstopni rok začne teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom.

Kupec mora podjetje o odstopu od pogodbe obvestiti na obrazceu (obrazec dobite tu) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. 

V primeru odstopa od pogodbe bo podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnilo vsa prejeta plačila.

Vrnitev plačila lahko zadržimo do prejema vrnjenega blaga oz. do prejema dokazila, da ste blago poslali nazaj. 

Skladno z 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov odstop od pogodbe ni možen v primeru, da so bili naročeni izdelki zdravila, prehranska dopolnila in drugi posebni izdelki. To ne velja v primerih dostave napačnih izdelkov.

Odstop od pogodbe ni možen v posebnih primerih, določenih v ZVPot ter v morebitni drugi zakonodaji s področja zdravil ali medicinskih pripomočkov.

Če je potrošnik blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago nepoškodovano in v nezmanjšani količini poslati ponudniku v 14 dneh po poslanem sporočilu o odstopu od naročila. Priložen mora biti račun. Čeprav to ni obvezno, bomo veseli navedbe razloga za vračilo.

Ponudniku ni treba sprejeti blaga in s tem odstopa kupca od pogodbe (ter posledično vračila kupnine), če sta blago ali njegova embalaža poškodovana ali se je njegova količina zmanjšala.


Vračilu blaga je treba obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa.
Kupec lahko blago vrne tako,

1) da poštno pošiljko pošlje na spodnji naslov ponudnika, pri čemer stroške vračila blaga krije kupec.
"Za spletno trgovino"
Prodajalna Sanolabor
Cigaletova 9
1000 Ljubljana

2) da obišče prodajalno Sanolabor v Ljubljani-center, na Cigaletovi 9, 1000 Ljubljana, kjer lahko osebno vrne blago. Ob vračilu mora prav tako priložiti kopijo originalnega računa. Posebej poudarjamo, da se lahko blago osebno vrne samo v navedeni prodajalni Sanolabor in v nobeni drugi prodajalni Sanolabor.

V primeru zamenjave blaga, ki ni posledica reklamacije, kupec krije vse stroške povezane s tem, to je stroške vračila blaga, stroške ponovnega pošiljanja blaga in morebitno razliko v ceni. 

 

11. REKLAMACIJA

Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: spletna.trgovina@sanolabor.si, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije. Obrazec za reklamacijo dobite tu.
 

12. REŠEVANJE SPOROV

Kupec se v primeru napak pri pošiljanju ali na dobavljenem blagu obrne najprej na prodajalca neposredno, s pritožbo. Prodajalec nato, v primernem času, glede na naravo problema, kupcu odgovori tako, da pritožbo zavrne ali potrdi ter ponudi možne rešitve zadeve.

V kolikor stranki spora ne moreta rešiti preko pritožbe, z medsebojnim sporazumevanjem, je za spore pristojno sodišče ustrezne pristojnosti v Ljubljani.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) Sanolabor, d. d. ne priznava pristojnosti izvajalcev IRPS za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom. Pritožbo lahko kupec vloži tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Spletna povezava do SRPS je dostopna tukaj.
 

13. ZAGOTAVLJANJE FARMACEVTSKE SKRBI

Sanolabor zagotavlja svetovanje o izbranih izdelkih, tako, da nudi dostop do farmacevta preko telefona 051¬ 310 500, od ponedeljka do petka od 8. do 19. ure in v soboto od 8. do 13. ure, ali preko e-maila spletna.trgovina@sanolabor.si

Pred nakupom lahko obiščete ali pokličete tudi v eno od naših prodajaln, seznam prodajaln najdete tu.
 

14. ODGOVORNOST

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne trgovine in vanje vključenih vsebin. Ponudnik si prizadeva predstaviti čim bolj točne in posodobljene podatke, pri čemer pa ne izključuje morebitnih nenamernih napak glede cen, dobavnih rokov, opisov izdelkov ipd. v spletni trgovini in zanje ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti. Ponudnik spoštuje vestno in pošteno poslovno prakso, od kupca pa pričakuje, da bo pregledal končni obračun pred njegovim plačilom in ga v primeru nepravilnosti na to predhodno opozoril. Kupca zavezuje odgovornost pri pravnem prometu, ki nastane ob plačilu kupnine, s čimer konkludentno prizna pravilnost končnega obračuna in naročenega blaga. Fotografije izdelkov so simbolične in morda ne odražajo dejanskega stanja.

 

15. ZASEBNOST IN VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Podatki, ki jih uporabnik posreduje prek košarice, kontaktnih obrazcev v spletni trgovini ali kako drugače (prek e-pošte, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Ponudnik jih bo varoval ter preprečeval njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. Za varovanje osebnih podatkov pa je odgovoren tudi uporabnik, tako da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Uporabniki, ki so oddali naročilo v spletni trgovini ali so oddali e-naslov za prenos priročnika, se avtomatično strinjajo, da so naročeni na e-novice Sanolabor. Prejemajo elektronske novice, v katerih jih ponudnik obvešča o novostih, prodajnih ugodnostih in drugih trženjskih dejavnostih. Naročniki na e-novice se lahko od njihovega prejemanja v vsakem trenutku odjavijo s klikom na povezavo „odjava“ na dnu e-novic oz. pošljejo sporočilo o odjavi na e-naslov: spletna.trgovina@sanolabor.si

 

16. OBDELAVA IN HRAMBA PODATKOV

S soglasjem k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah, naročilu na e-novice ali opravljanju spletnih nakupov, uporabnik dovoljuje podjetju Sanolabor d.d. in pogodbenemu obdelovalcu, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju Sanolabor d.d., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva podjetja Sanolabor d.d. ter povezanih poslovnih subjektov.

Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.

Navedene podatke lahko podjetje Sanolabor d.d. in pogodbeni obdelovalec, obdelujeta za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.

Želimo vam prijetno nakupovanje v spletni trgovini Sanolabor!


Ljubljana, november 2017