Pogoji poslovanja

 

SPLOŠNI POGOJI SPLETNE TRGOVINE WWW.SANOLABOR.SI

 

1. SPLOŠNO

V splošnih pogojih poslovanja spletne trgovine Sanolabor (v nadaljevanju: splošni pogoji) so določeni pogoji nakupa in prodaje izdelkov v spletni trgovini, ki jo upravlja družba Sanolabor, d. d., Leskoškova 4, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: ponudnik ali prodajalec), registrirano za opravljanje prodaje prek spleta. Spletna trgovina Sanolabor (v nadaljevanju: spletna trgovina) omogoča nakup medicinskih pripomočkov, zdravil, ki se izdajajo brez recepta, prehranskih dopolnil, kozmetike in drugih izdelkov prek spletnega naslova: www.sanolabor.si.


Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) in ostalo veljavno slovensko zakonodajo. Splošni pogoji so javno objavljeni in stalno dostopni na vidnem mestu na spletni strani www.sanolabor.si. Kupec je izrecno opozorjen na vsebino splošnih pogojev ter se mora z njimi seznaniti in strinjati, preden opravi nakup. Če se kupec z njimi ne strinja, ne more opraviti nakupa. Ponudnik si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče. Posameznega kupca zavezujejo tisti splošni pogoji, z vsebino katerih se je ob nakupu strinjal. 
 

2. OPREDELITEV POJMOV V SPLETNI TRGOVINI

V spletni trgovini uporabljamo naslednje pojme:

Uporabnik spletne trgovine je oseba, ki spletno trgovino uporablja.
Registrirani uporabnik je uporabnik, ki je opravil registracijo in s tem pridobil vstopno geslo in uporabniški račun v spletni trgovini. 
Uporabnik hitrega nakupa je uporabnik, ki v spletni trgovini opravi nakup tako, da ne opravi registracije, ampak izbere možnost hitrega nakupa.
Kupec v spletni trgovini je uporabnik, ki opravi nakup prek postopka registracije ali hitrega nakupa. Kupec je lahko potrošnik ali pravna oseba. Če je kupec pravna oseba, se v polja za vpis podatkov o podjetju vnesejo osebni podatki zakonitega zastopnika pravne osebe. Zaradi izvajanja pravic na podlagi ZVPot je treba razlikovati med kupcem, ki je fizična oseba (potrošnik) in kupcem, ki je pravna oseba. Za kupce, ki so pravne osebe, ne veljajo določila ZVPot, ampak določila iz teh splošnih pogojev.
Naročilo ali nakup so vsi izdelki, ki jih je kupec naročil v spletni trgovini.
 

3. NAROČILO

V spletni trgovini je mogoče naročiti izdelke 24 ur na dan 7 dni v tednu. Izdelke je mogoče naročiti v slovenskem jeziku, dostavljajo pa se na območju Evropske unije. Izjema so zdravila brez recepta, ki se dostavljajo samo na območju Republike Slovenije. Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Izjema so naročila z naslovom za dostavo izven območja Republike Slovenije, ki jih lahko izvede samo fizična oseba.

Če nakup opravi pravna oseba, je treba izpolniti dodatna podatkovna polja za identifikacijo pravne osebe in odgovorne osebe pravne osebe.

Naročilo postane veljavno in nepreklicno, ko ga kupec odda (pritisne v košarici gumb „zaključi nakup“), takoj zatem pa prejme elektronsko obvestilo ponudnika o uspešni oddaji naročila. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema. V primeru plačila s plačilno kartico ali po povzetju bo naročilo potrjeno in odpremljeno najkasneje v 2 delovnih dneh po oddaji naročila, in sicer z novim e-obvestilom o potrditvi in odpremi naročila. V primeru plačila po predračunu bo kupec obvestilo o potrditvi in odpremi naročila prejel takoj po plačilu naročila. Ko je skupni znesek naročila nakazan na tekoči račun ponudnika, je naročilo plačano. Za plačilo naročila po predračunu ima kupec na voljo 7 dni, če v tem času naročila ne plača, lahko ponudnik naročilo/pogodbo prekliče.

Če naročenega izdelka ni na zalogi ali naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti. 

Če ponudnik sumi, da je prišlo do zlorabe spletne trgovine, lahko naročilo zavrne. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

Pogodba o nakupu je shranjena pri ponudniku, registrirani uporabnik pa lahko do nje kadar koli dostopa tudi prek svojega uporabniškega računa v spletni trgovini. V vsakem primeru pa lahko uporabnik zahteva pogodbo o nakupu prek elektronske pošte: spletna.trgovina@sanolabor.si.
 

4. POSTOPEK SKLENITVE POGODBE

4.1. Koraki, ki vodijo do sklenitve pogodbe

Na voljo do sklenitve kupoprodajne pogodbe so naslednji koraki:
- Prijava v spletno trgovino z uporabniškim imenom in geslom ali iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov spletne trgovine;
-  Izbor izdelka ali izdelkov v spletni trgovini;
-  Dodajanje izbranega izdelka v košarico;
-   Izbor količine izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
-   Pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini;
-   Podatki o kupcu, kjer se že registrirani uporabniki vpišejo s svojim uporabniškim imenom in geslom ali izberejo hitri nakup, kjer vpišejo potrebne podatke;
-    Dodaja naslova za dostavo, v primeru, da se slednji razlikuje od naslova, ki ga kupec odda v fazi iz predhodne alineje;
-    Izbor načina plačila (po povzetju, po predračunu ali s plačilno kartico);
-    Pregled naročila z morebitnimi stroški dostave;
-    Potrditev in oddaja naročila in s tem zaključek nakupa.


4.2. Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Pred zaključkom in oddajo naročila je uporabniku, v tem primeru kupcu, omogočeno, da:
-     Vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v košarico;
-     Vidi in pregleda ceno posameznega izdelka in skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
-     Ceno in količino vseh izbranih izdelkov;
-     Spreminja količino izbranih izdelkov;
-     Odstrani izdelke iz košarice;
-     Dodaja račun za podjetje;
-     Spreminja način plačila.


Sanolabor, d. d., kot ponudnik pošlje potrdilo o prejemu naročila na elektronski naslov kupca, ki ga je ta navedel. Vsa naročila se v elektronski obliki hranijo pri ponudniku.
 

5. CENE

Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne zajemajo pa stroškov dostave oziroma poštnine. Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila. Roki veljavnosti akcijskih cen so navedeni v spletni trgovini. Akcijske cene oz. posebni popusti, veljavni ob nakupu, se ob oddaji naročila samodejno upoštevajo in jih ni treba posebej uveljavljati. Če se akcijska cena ali popust zaradi kakršnega koli razloga ob končnem obračunu v sistemu ne upošteva, mora uporabnik ponudnika o tem predhodno obvestiti in zahtevati popravek obračuna ali odpravo napake v ceni. Če kupec poravna znesek, ki je bil končno obračunan brez določenega popusta ali akcijske cene, se šteje, da je konkludentno (molče) sprejel ceno iz končnega obračuna. Ponudnik se lahko kljub temu, glede na posamezne okoliščine, po lastni presoji odloči, da kupcu povrne razliko v ceni ali mu izda dobropis za prihodnje nakupe v spletni trgovini.

Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen na prodajnih mestih Sanolabor. Pridružujemo si pravico do dnevnih sprememb cen izdelkov v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.



6. MOŽNOSTI PLAČILA

Dostava za Slovenijo: v spletni trgovini so kupcu z dostavo v Sloveniji na voljo 3 možnosti plačila:

– plačilo po povzetju: kupec plača kupnino poštnemu uslužbencu ob prevzemu blaga. 
– plačilo s plačilnimi karticami: Visa, Mastercard, Maestro, BA in Diners Club. Po oddaji naročila je kupec preusmerjen na varen plačilni sistem Bankart,
– plačilo po predračunu: predračun je poslan na e-naslov kupca. Kupec pri plačilu predračuna navaja podatke iz omenjenega predračuna. Naročeni izdelki bodo odpremljeni takoj po prejetem plačilu. Dokler ni plačana celotna kupnina, ostane naročeno blago last ponudnika.

Dostava za tujino: v spletni trgovini je kupcu z dostavo izven Slovenije (v države Evropske Unije) na voljo le 1 možnost plačila:
plačilo s plačilnimi karticami: Visa, Mastercard, Maestro, BA in Diners Club. Po oddaji naročila je kupec preusmerjen na varen plačilni sistem Bankart.


7. DOSTAVA

Dostavo opravlja Pošta Slovenije na želeni naslov.

Paket vam lahko dostavimo tudi na paketomat Pošte Slovenije. Več o lokacijah paketomatov si preberite tu. Paket lahko v PS Paketomatu prevzamete v 72 urah. Če paketa ne boste utegnili prevzeti, vas bo ta počakal na izročilni pošti.
 

Glede na višino nakupa so stroški dostave za kupce z dostavo v Sloveniji naslednji:

Strošek dostave za kupce izven Slovenije - v države Evropske unije so ne glede na višino nakupa fiksno določeni za vsako državo posebej. Ne velja za zdravila in medicinske pripomočke.

DRŽAVA STROŠEK DOSTAVE
Hrvaška  7,3 EUR (do 120 EUR, brezplačno za naročila nad 120 EUR) 

 

8. OSEBNI PREVZEM

Spletno naročilo lahko prevzamete osebno v katerikoli prodajalni Sanolabor (razen v franšizah). Za več informacij o lokacijah prodajaln Sanolabor kliknite tu.

Strošek poštnine se v primeru osebnega prevzema naročila NE obračuna.

Plačilni pogoji pri osebnem prevzemu: Spletno naročilo, ki ga boste osebno prevzeli, lahko že vnaprej plačate po predračunu ali s plačilno kartico. Lahko pa naročilo plačate tudi v prodajani na blagajni ob osebnem prevzemu; takrat so na voljo vse plačilne možnosti kot pri običajnem nakupu v prodajalni. 

Prevzem naročila je možen le s prevzemno številko naročila, ki ga kupec prejme v e-mailu - obvestilu, da ga naročilo čaka za prevzem. 

9. DOBAVNI ROK

Dostava za Slovenijo: Dobavni rok naročila za izdelke na zalogi je praviloma 2–5 delovnih dni. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, je dobavni rok naveden pri posameznem izdelku (približno 1 teden). Če je treba izdelke naročiti in je rok dobave daljši od 14 delovnih dni, ponudnik o tem predhodno obvesti kupca z elektronskim sporočilom.
 
Dostava za tujino: Dobavni rok za naročila na zalogi je od 7-14 dni. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, je dobavni rok okvirno 14-21 dni. Če je treba izdelke naročiti in je rok dobave daljši od 14 delovnih dni, ponudnik o tem predhodno obvesti kupca z elektronskim sporočilom.


10. VRAČILO BLAGA 

Kupec ima pravico, da v 14 dneh obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. To sporoči na e-naslov: spletna.trgovina@sanolabor.si. Pri tem kupca bremenijo le stroški vračila blaga.

Odstopni rok začne teči z dnem, ko kupec pridobi dejansko posest nad blagom.

Kupec mora ponudnika o odstopu od pogodbe obvestiti na obrazcu (obrazec dobite tu) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

V primeru odstopa od pogodbe bo ponudnik nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe kupcu vrnil vsa prejeta plačila.

Vrnitev plačila lahko zadržimo do prejema vrnjenega blaga oz. do prejema dokazila, da ste blago poslali nazaj.  

Skladno z 135. členom ZVPot-1 odstop od pogodbe ni možen v primeru, da so bili naročeni izdelki zdravila, prehranska dopolnila in drugi posebni izdelki. Navedeno ne velja v primerih dostave napačnih izdelkov.

Če je kupec  blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago nepoškodovano in v nezmanjšani količini poslati ponudniku v 14 dneh po poslanem sporočilu o odstopu od naročila. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Čeprav to ni obvezno, bomo veseli navedbe razloga za vračilo.

Vračilu blaga je treba obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa ali drugo dokazilo (npr. bančni izpisek), s katerega sta razvidna datum in čas nakupa.

Kupec lahko blago vrne tako, da :
1)  poštno pošiljko pošlje na spodnji naslov ponudnika, pri čemer stroške vračila blaga krije kupec.
"Za spletno trgovino"
Leskoškova 4
1000 Ljubljana

2) obišče katerokoli prodajalno Sanolabor s tega seznama, kjer lahko osebno vrne blago. 
 

11. REKLAMACIJA BLAGA, KI JE NESKLADNO

Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za skladnost svoje izpolnitve.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:

1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
2. je primerno za poseben namen, za katerega ga kupec potrebuje in s katerim je kupec seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg izpolnjevanja zahtev iz zgornjega odstavka mora blago tudi:

1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;

2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;

3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova skladnosti blaga, če o neskladnosti obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost odkrita. Kupec mora v obvestilu o neskladnosti natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. 

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost na blagu, ki se pokaže potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku enega leta od izročitve.

V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Kupec lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega kupec blago potrebuje.

Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti kupca pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko kupec izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

- je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
- izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Kupec lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

- prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil kupčev jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
- neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
- prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za kupca.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko kupec odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti.

Pravice kupca ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o neskladnosti obvestil prodajalca.

Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: spletna.trgovina@sanolabor.si, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa ali drugo dokazilo (npr. bančni izpisek), s katerega sta razvidna datum in čas nakupa. Prodajalec bo v 5 dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije. Obrazec za reklamacijo blaga (obvestilo o neskladnosti) dobite tu.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora prodajalec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi kupčevi zahtevi. Prodajalec mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.

V primeru zamenjave blaga, ki ni posledica reklamacije in ki ga prodajalec odobri, kupec krije vse stroške povezane s tem, to je stroške vračila blaga, stroške ponovnega pošiljanja blaga in morebitno razliko v ceni.

12. REŠEVANJE SPOROV

Kupec se v primeru napak pri pošiljanju ali na dobavljenem blagu obrne najprej na prodajalca neposredno, s pritožbo. Prodajalec nato, v primernem času, glede na naravo problema, kupcu odgovori tako, da pritožbo zavrne ali potrdi ter ponudi možne rešitve zadeve.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS), Sanolabor, d. d., ne priznava pristojnosti izvajalcev IRPS za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom. Pritožbo lahko kupec vloži tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Spletna povezava do SRPS je dostopna  tukaj.

13. ZAGOTAVLJANJE FARMACEVTSKE SKRBI

Prodajalec zagotavlja svetovanje o izbranih izdelkih, tako, da nudi dostop do farmacevta preko telefona 051/ 310-500, od ponedeljka do petka od 8. do 19. ure in v soboto od 8. do 13. ure, ali preko e-maila spletna.trgovina@sanolabor.si.

Pred nakupom lahko obiščete ali pokličete tudi v eno od naših prodajaln, seznam prodajaln najdete tu.

14. ODGOVORNOST

Spletna trgovina deluje po principu kataloške prodaje, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani dobaviteljev artiklov in so informativne narave. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost spletne trgovine in dobavnih rokov se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da ponudnik podatkov ne uspe popraviti in so artikli še vedno nespremenjeni na seznamu spletne trgovine. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost. 

Ponudnik spoštuje vestno in pošteno poslovno prakso, od kupca pa pričakuje, da bo pregledal končni obračun pred njegovim plačilom in ga v primeru nepravilnosti na to predhodno opozoril. Kupca zavezuje odgovornost pri pravnem prometu, ki nastane ob plačilu kupnine, s čimer konkludentno prizna pravilnost končnega obračuna in naročenega blaga. 

Fotografije zunanje embalaže izdelkov so simbolične in morda ne odražajo dejanskega stanja ob nakupu, saj je le-ta lahko podvržena spremembam s strani proizvajalca.
 

15. ZASEBNOST IN VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Podatki, ki jih uporabnik posreduje prek košarice, kontaktnih obrazcev v spletni trgovini ali kako drugače (prek e-pošte, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Ponudnik jih bo varoval ter preprečeval njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svojo privolitev. Za varovanje osebnih podatkov pa je odgovoren tudi uporabnik, tako da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Ponudnik obvešča o novostih, prodajnih ugodnostih in drugih trženjskih dejavnostih le uporabnika, ki prostovoljno in izrecno privoli v prejemanje brezplačnih elektronskih novic Sanolabor. Naročnik na e-novice se lahko od njihovega prejemanja v vsakem trenutku odjavi s klikom na povezavo „odjava“ na dnu e-novic oz. pošlje sporočilo o odjavi na e-naslov: spletna.trgovina@sanolabor.si
 

16. OBDELAVA IN HRAMBA PODATKOV

S podano privolitvijo uporabnik dovoljuje družbi Sanolabor, d. d., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva družbe Sanolabor, d. d., ter povezanih poslovnih subjektov.

Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.
Navedene podatke lahko družba Sanolabor, d. d., in njen pogodbeni obdelovalec, obdelujeta za lastne potrebe do preklica privolitve s strani ponudnika z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.

Več o tem, kako varujemo vašo zasebnost si lahko preberete v IZJAVI O ZASEBNOSTI.
 

Želimo vam prijetno nakupovanje v spletni trgovini Sanolabor!

Ljubljana, januar 2023