Sanolabor

 

Kako do umirjenosti in boljšega spanca



Kakovosten spanec je ključnega pomena za dobro zdravje in dobro kakovost življenja. Poleg zdrave prehrane in zadostnega gibanja je spanje najpomembnejši gradnik odpornosti v času virusnih obolenj ali v obdobju napetosti in stresa. Svetujemo, kako do boljšega spanca.
 

1. Umirjanje
Popoldan se sprehodimo ali udeležimo telesne vadbe, zvečer pa se poskušamo umiriti, pogovarjajmo se ali beremo, izklopimo TV.

2. Ureditev spalnice
Spalnico prezračimo, temperatura naj bo do 20˚ C. Zatemnitev oken je pomembna, saj se lahko hormon melatonin med spanjem izloča le v temi. Posteljo imejmo le za počitek, vanjo ne nosimo računalnika, nedokončanih službenih projektov ali študijske literature.

3. Kofein
Kavo pijmo le zjutraj. Od popoldneva dalje iz hrane izločimo vse, kar vsebuje kofein in dodan vitamin C (čokolada, energijske pijače, pijače z dodatkom vitamina C).

4. Hormon sreče
Popoldne si privoščimo banane, mleko, skuto, purana, orehe, lešnike, dateljne, oves …, jedi, iz katerih lahko telo tvori hormon sreče – serotonin. Če ga imamo dovolj, se počutimo dobro in tudi bolje spimo.

Med zdravilnimi zelišči je kar nekaj takih, ki pomagajo pri sproščanju, pomirjanju in boljšemu spancu. Najbolj raziskan je baldrijan. Na voljo je v različnih oblikah:

Baldrijan XXI kapsule s podaljšanim sproščanjem Soria Natural

Baldrivel XXI kapsule s podaljšanim sproščanjem, 30 kapsul

Baldrijan kapljice Soria Natural, 50 ml