Sanolabor

 

Pripravite kožo na sonce



Koledar dogodkov

Preden boste kožo izpostavili soncu, jo je potrebno ustrezno pripraviti in zaščititi. Pravilna zaščita pa je sestavljena iz več delov.

Zadržujte se v senci

Na prvem mestu je zavedanje, da močno zagorela koža ni več znak zdravega načina življenja in lepotni simbol, ampak je znamenje in posledica poškodovane kože, zato se raje zadržujete v senci. 

Ne pozabite na zaščitna oblačila, pokrivala in sončna očala ter na kožo vedno nanesite kremo za zaščito pred soncem. Zaščitna krema je namreč neka vrsta zaščitnega oblačila za našo kožo.  

Uporabljajte kreme za zaščito pred soncem

Redna in pravilna uporaba krem za zaščito pred soncem preprečuje nastanek najbolj nevarnih oblik kožnega raka, vpliva pa tudi na hitrost staranja kože.

Kožo pa lahko zaščitite tudi od znotraj. Na voljo so številna prehranska dopolnila, ki so namenjena zaščiti kože pri izpostavljenosti soncu. Med njimi so tudi antioksidanti, ki ščitijo celice pred prostimi radikali. 

Priprava od znotraj

V kolikor se želite čim bolje obvarovati pred negativnimi vplivi UV-žarkov in pomagati koži, da bo hitreje porjavela, je treba njen obrambni sistem utrditi od znotraj s prehranskim dodatkom na osnovi antioksidantov, ki ščitijo celice pred prostimi radikali.
Betakaroten je eden pomembnejših antioksidantov in je odgovoren tudi za porjavel videz kože. v prehrani je na primer betakaroten pomemben vir vitamina A in antioksidant, kot barvilo ga najdemo v številnih rastlinah, kot je korenje in drugo. 

Betakaroten v koži spodbuja tvorbo kožnega barvila melanina, ki predstavlja enega izmed učinkovitejših obrambnih mehanizmov kože pred sončnimi žarki. Pod vplivom betakarotena melanociti že pred prvo izpostavitvijo našega telesa sončnim žarkom v koži proizvajajo melanin in jo s tem pripravijo na sončenje. Če uživamo betakaroten pred sončenjem lahko močno okrepimo lastne obrambne mehanizme v koži pred negativnimi učinki sonca. Koža je tudi bolj enakomerno, hitreje in dolgotrajno porjavela. Vedeti pa je potrebno, da je prehranska dopolnila potrebno uživati več tednov pred daljšo izpostavljenostjo soncu.

Sonce je resda nujno potrebno za dobro počutje in normalno delovanje organizma, vendar da bi zadostili dnevnim potrebam po vitaminu D, ki se tvori vplivom sonca, zadostuje že 15 minutna izpostavljenost kože rok in obraza soncu. Pozimi pa lahko to storite z uravnoteženo prehrano. 

Besedilo nastalo v sodelovanju s Sanofarm.