Sanolabor

 

Izognite se najpogostejšim napakam pri pripravi smoothijev



Koledar dogodkov

Ste se odločili, da začnete s pripravo smoothijev? Ti so odlični za vaše zdravje, vendar le, če jih pravilno pripravite.

Dodajte vlaknine
Vlaknine so bistvenega pomena za uravnotežen obrok, napitek naj vsebuje vsaj 10 g vlaknin. To dosežete z dodajanjem jagod, ohrovta, avokada, kivija, hrušk, fižola, lanenih in Chia semen.



Dodajte beljakovine
Naj vaš smoothie vsebuje dovolj beljakovin za ohranjanje energije čez dan. Da bi se izognili vmesnim prigrizkom, poskrbite, da vaš smoothie vsebuje vsaj 10 g beljakovin. Dodajte jogurt, sir, tofu, stročnice, oreščke in arašidovo maslo ali beljakovine v prahu.

Ne pretiravajate s sadjem
Čeprav ima sadje odlično hranilno vrednost, vsebuje tudi dosti kalorij. Je naravni vir sladkorja, zato poviša raven energije, lahko pa povzroči tudi njen nenaden padec. Da se temu izognete, sadje kombinirajte z mlekom, jogurtom ali beljakovinami v prahu.

Zmerno s sladili
Sladila obogatijo okus, vendar niso potrebna. Sadje vsebuje naravni sladkor in vaš smoothie bo dovolj sladek tudi brez dodatkov.